Karlstad go klubb

Om go i Sverige

Moderators: boywing, pel, sestir, pem

Post Reply
grillus
Posts: 5
Joined: 23 Mar 2008, 17:55
Location: Karlstad

Karlstad go klubb

Post by grillus »

Någon som vet om Karlstad go klubb finns kvar?
hemsidanstår det att de har möten tisdagar kl 18.. Men i tisdags drog jag och polarn dit för att kolla och möttes bara av låsta dörrar :/

Om nån vet hur det ligger till med klubben så kan ni väl skriva här!
Kanin
Posts: 272
Joined: 04 Jun 2004, 16:39
Location: Stockholm
Contact:

Post by Kanin »

Hej, jag hade ingen aning om att Karlstad haft en klubb, men jag vet att "Advent", 1d på kgs bor där. Du kanske kan kontakta honom.

Själv har jag precis flyttat till värmland och bor i Ransäter som ju är hyfsat nära Karlstad. Vi är ett gäng på min skola (Geijerskolan) som spelar och om det kom igång en gorörelse i Karlstad skulle jag, och kanske några av de andra, med all säkerhet engagera mig i den. Hör gärna av dig till mig gällande go i värmland, min mail är charlie_post@hotmail.com

/Charlie Åkerblom
grillus
Posts: 5
Joined: 23 Mar 2008, 17:55
Location: Karlstad

Post by grillus »

Okej, låter bra!
Ska försöka kontakta Advent när jag kommer hem ikväll..
Jag har ett gobräde som vi skulle kunna använda, så då är det väl bara lokal som saknas tillsvidare :)

ni kan nå mig på msn: babysealclubbermeister@gmail.com
alternativt via kgs (Grillmasta)

/Robert Åhs
pel
Administratör
Posts: 927
Joined: 31 Aug 2004, 12:58
Location: Uppsala/Gävle
Contact:

Post by pel »

grillus wrote:ni kan nå mig på msn: babysealclubbermeister@gmail.com
alternativt via kgs (Grillmasta)
*asg*
grillus
Posts: 5
Joined: 23 Mar 2008, 17:55
Location: Karlstad

Post by grillus »

O_O
gustav
Posts: 187
Joined: 18 May 2004, 10:16
Location: Lidköping/Manilla

Post by gustav »

Advent
Posts: 3
Joined: 19 Dec 2006, 12:47
Location: Karlstad

Post by Advent »

Hemsidan är gammal och vet inte vem som styr den. De gomöten vi hade sinade ganska snabbt men nu börjar det bli fler som spelar i karlstad.
Kanske dags att någon tar tag i saker och ting, jag avsäger mig dock allt ansvar då jag går upp väldigt tidigt på morgonen och kommer hem väldigt sent på dagen (vilket resulterar i extrem trötthet).
grillus
Posts: 5
Joined: 23 Mar 2008, 17:55
Location: Karlstad

Post by grillus »

jag avsäger mig dock allt ansvar då jag går upp väldigt tidigt på morgonen och kommer hem väldigt sent på dagen (vilket resulterar i extrem trötthet).
Lider av samma symptom.. :)
Men vi behöver väl inte vara jätteorganiserade direkt, räcker väl att man träffas och spelar nån gång i veckan, helst helgen pga försmäktande av trötthet på vardagsafton
Jag har ädelpaj i min kapuschong!
Advent
Posts: 3
Joined: 19 Dec 2006, 12:47
Location: Karlstad

Post by Advent »

Jao vi försökte ett tag men det slutade med att jag bara dök upp någon gång i månaden, sen sjönk tempot tills tillslut ingen kom mer.
Kan inte ge några svar på min aktivitet just nu men senare till sommarn kommer jag kanske ha lite mer tid till mitt förfogande.
Post Reply