Go i Kalmar?

Om go i Sverige

Moderators: boywing, pel, sestir, pem

Post Reply
Nuudoru
Posts: 2
Joined: 25 Dec 2007, 21:51

Go i Kalmar?

Post by Nuudoru »

Hej. Jag har länge velat börja med go men det är så fruktansvärt segt att komma igång framför datorn (tycker jag personligen då). Så jag tänkte fråga er, vet ni om det finns någon go-klubb i kalmar eller i närheten som inte tar så lång tid att åka till?

Ni får ursäkta mig ifall man inte får göra sådana här trådar här. Hittade ingen annanstans man kunde fråga.
henric
Posts: 1096
Joined: 11 May 2004, 08:10

Re: Go i Kalmar?

Post by henric »

Nuudoru wrote:Hej. Jag har länge velat börja med go men det är så fruktansvärt segt att komma igång framför datorn (tycker jag personligen då). Så jag tänkte fråga er, vet ni om det finns någon go-klubb i kalmar eller i närheten som inte tar så lång tid att åka till?

Ni får ursäkta mig ifall man inte får göra sådana här trådar här. Hittade ingen annanstans man kunde fråga.
Det här är en utmärkt plats att starta tråden.
Tyvärr vet jag inte vilka gospelare som bor närmast Kalmar men hoppas att de själva ger sig till känna.

mvh
henric
Nuudoru
Posts: 2
Joined: 25 Dec 2007, 21:51

Re: Go i Kalmar?

Post by Nuudoru »

henric wrote:
Nuudoru wrote:Hej. Jag har länge velat börja med go men det är så fruktansvärt segt att komma igång framför datorn (tycker jag personligen då). Så jag tänkte fråga er, vet ni om det finns någon go-klubb i kalmar eller i närheten som inte tar så lång tid att åka till?

Ni får ursäkta mig ifall man inte får göra sådana här trådar här. Hittade ingen annanstans man kunde fråga.
Det här är en utmärkt plats att starta tråden.
Tyvärr vet jag inte vilka gospelare som bor närmast Kalmar men hoppas att de själva ger sig till känna.

mvh
henric
Okej. Kul och se att jag fick något svar på tråden iallafall. :)

Ville bara skriva denna post för att visa att jag fortfarande kollar tråden och fortfarande är intresserad.
neorotic
Posts: 5
Joined: 18 Feb 2005, 07:26
Location: Kalmar
Contact:

Post by neorotic »

Hej, vi är ett par spelare i Kalmar. Vi har 3 st här som är rätt så duktiga, eftersom jag inte tillhör dem så är det svårt för mig att säga riktigt hur duktiga de här. Men vi snackar < 10k tror jag.

Skriv på min mail. alex.radsby[at]gmail.com
Stepwise
Posts: 34
Joined: 29 Nov 2006, 13:10
Location: Lund/Kalmar

Post by Stepwise »

Hej!
Vi är några killar som bildade en go-klubb för ett år sedan och sökte bidrag genom Sverok. Efter ett tag så var det inte så många mer än jag som spelade aktivt. Sitter nu ensam och spelar på KGS. Rankad 4k just nu, snart 3k hoppas jag =)

Lyckades få ihop en sällsynt träff för två veckor sedan med killarna. Riktigt kul tyckte jag det var xD

De andra ligger på ungefär 10k, 13k, 15k och 16k. Har även några en till som är lite små intresserad nu, hon är nybörjare. Ska bli kul att lära upp =)
Post Reply