Svenska gospelarkartan [projektblogg]

Synpunkter och tips på förbundets nya hemsida

Moderators: boywing, pel, sestir, pem

User avatar
sestir
Posts: 188
Joined: 22 Aug 2004, 18:24

urk ...

Post by sestir »

När jag började med kartan påpekade pel att det var tänkbart att jag skulle bli överkörd av en buss precis inan jag fick den färdig.

Jag har varit väldigt försiktig i min kontakt med bussar men har då istället ådragit mig en sjukdom med oklar diagnos. Det kan få ungefär samma resultat. Om jag överlever så kan jag göra den färdig i sommar. ><

Jag ber om ursäkt till alla er som väntar otåligt!
DJ
Posts: 144
Joined: 13 May 2004, 08:37
Contact:

Post by DJ »

Usch då det låter inte skoj. Krya på dig!
mohsart
Posts: 773
Joined: 07 May 2004, 12:47
Location: Hasslö, Blekinge
Contact:

Post by mohsart »

Att samla på sjukdomar verkar inte vara nån bra hobby, vad är det för fel på frimärken?!!

Hoppas du friskar till dig!
pel
Administratör
Posts: 927
Joined: 31 Aug 2004, 12:58
Location: Uppsala/Gävle
Contact:

Post by pel »

Ja, verkligen.
Krya på dig!
User avatar
sestir
Posts: 188
Joined: 22 Aug 2004, 18:24

albicans

Post by sestir »

Tack för ert deltagande och all varm medkänsla!

att samla på sjukdomar, ja ...

Egentligen är det bara en sjukdom som jag haft sedan jag var liten och som har givit massor av följdsjukdomar.

Jästsvampinfektion med Candida.

Jag tror att det är mycket vanligt nuförtiden när vi dödar våra vanliga bakterier med fluortandkräm och klorerat dricksvatten.

Just nu har jag die-off symptom. Det dör svampar till höger och vänster samtidigt som de släpper ut etanol och nån slags ättickselende i blodet som orsakar inflammationer, huvudvärk, snuva, domningar, sömnbrist och nappformade utslag, mm.

Om den läkare som först diagnostiserade svampen hos mig hade tittat på min tunga och inte låtsats som att svampen bara finns på huden, hade jag sluppit sååå mycket lidande och problem. Jag hade t ex lätt haft examen vid det här laget. Men läkare är väl som bilmekaniker - patienten ska inte bli helt frisk utan komma tillbaks efter något år. :/

Jag vet inte vad oddsen är att överleva men det verkar hyfsat troligt nu. ^^;;;
pel
Administratör
Posts: 927
Joined: 31 Aug 2004, 12:58
Location: Uppsala/Gävle
Contact:

Post by pel »

Ouch. Det är inte så mycket fest det inte :(

En bekant i gymnasiet hade en helkroppsinfektion, det verkade inte vara fest hela 24/7/365 om vi säger så.. nej, fy. Krya på dig. Verkligen!
User avatar
sestir
Posts: 188
Joined: 22 Aug 2004, 18:24

KGS = Kick-out Go Server

Post by sestir »

Förresten, anledningen till att jag inte varit på kgs på ganska länge är att mitt IP blockerades med motiveringen att jag hade gjort mig skyldig till "bad conduct". När jag mailade kgs-admins och frågade varför fick jag inget svar.

Förmodligen har de avblockerat det nu men jag är så lagom sugen att komma tillbaks till kgs när de håller på så. :/

Jag spelar på DGS och IGS ibland numera och ska testa lite andra obskyra servrar (allt som funkar med mac). Om du behöver kontakta mig rörande den information som är inlagd i gospelarkartan (PUL) gör du det lättast via e-mail som kan hittas bl a i alla nr av Nordisk Goblad från 2005.
mohsart
Posts: 773
Joined: 07 May 2004, 12:47
Location: Hasslö, Blekinge
Contact:

Post by mohsart »

Det kan inte vara ett problem liknande detta http://www.goforbundet.se/forum/viewtop ... light=#251 ?
User avatar
sestir
Posts: 188
Joined: 22 Aug 2004, 18:24

^

Post by sestir »

Kanske, om fler har blivit utslängda. Men jag var redan inloggad och blev utslängd medans jag kollade på wangyang vs. willzhang, och det verkar inte som om några andra blev utslängda eller att KGS bytte klient.
mohsart
Posts: 773
Joined: 07 May 2004, 12:47
Location: Hasslö, Blekinge
Contact:

Post by mohsart »

Som jag fattade det var det serverdelen som byttes den gången och att vissa äldre klienter inte funkade, men du kanske kör(de) senaste klienten?
I vart fall så tror jag inte på allvar att det är samma fel, antagligen nån som hette nåt liknande som skulle bannas...
Post Reply