Spel i Jakobsberg? Ikväll...

Hur kan man sprida go i Sverige? Idéer och diskussion.

Moderators: boywing, pel, sestir, pem

Post Reply
juman
Posts: 9
Joined: 27 Sep 2004, 12:21

Spel i Jakobsberg? Ikväll...

Post by juman »

Vi är några Othellospelare som någorlunda regelbundet brukar sitta en stund på http://www.cyberland.se/ i Jakobsberg. Det ligger mitt i Jakans centrum och har alltså nära till pendeln och till parkering.

Vi kommer vara där ikväll från 18:00 till ca 21:00 och för fler spelare att dyka upp med ett annat spel är säkert inga problem så länge ni beställer lite fika.

Nu är detta i lite i sista minuten men om ni har intresse att utbyta lite "spel" med varann där säg till. Jag är glad amatör när det gäller Go men har ännu inte lyckas sitta ner och spela det över ett riktigt bräde vilket jag är nyfiken på. Och i sin tur kanske vi kan lära er lite om Othellots fantastiska värld :)

Mvh,

Fredrik "juman" Eriksson
juman
Posts: 9
Joined: 27 Sep 2004, 12:21

Post by juman »

Så var kvällen förbi och inga Go-spelare som dök upp tyvärr... men är ni intresserade för fler tillfällen så säg till :-)
mohsart
Posts: 773
Joined: 07 May 2004, 12:47
Location: Hasslö, Blekinge
Contact:

Post by mohsart »

juman wrote:Så var kvällen förbi och inga Go-spelare som dök upp tyvärr... men är ni intresserade för fler tillfällen så säg till :-)
Onsdagar är ju Stockholms goklubbs primära speldag, så det är kanske inte bästa dagen att välja...

/Mats
juman
Posts: 9
Joined: 27 Sep 2004, 12:21

Post by juman »

Så var det dags... denna gång tänkte vi Othellotokar samlas Tisdagen den 16:e Maj och som alltid gäller ju att ju fler vi blir ju bättre :-). Så är ni någon/några som är sugna på att dyka upp på Cyberland i Jakobsberg då säg till så vi vet vilka fler vi skall vänta in :-)

Mvh,

juman
nuttinno
Posts: 1
Joined: 04 Dec 2006, 19:50

Post by nuttinno »

Bor själv nära jakobsberg och skulle inte ha någonting emot att komma och spela med er om ni fortfarande håller på?

/Johan
Post Reply