Tenuki?

Vad händer på KGS?

Moderators: boywing, pel, sestir, pem

Post Reply
eq
Posts: 28
Joined: 07 May 2004, 21:42
Contact:

Tenuki?

Post by eq »

Finns det något som helst intresse av att återgå till att ha tenukiträffar på KGS? Finns det isf några som skulle kunna tänka sig att anordna dessa?
booru
Posts: 202
Joined: 03 Oct 2007, 13:27
Location: Stockholm

Re: Tenuki?

Post by booru »

jag är intresserad! :P
booru
Posts: 202
Joined: 03 Oct 2007, 13:27
Location: Stockholm

Re: Tenuki?

Post by booru »

Jag skulle tycka det vore skoj om Tenuki startade igen... men det verkar inte finnas något direkt intresse för det. Jag undrar om det är något som skulle kunna åtgärdas genom att erbjuda en slant till den som lär ut?? Förutsatt att jag inte är den enda som vill se Tenuki starta igen vill säga.

Om så är fallet så finns det säkert någon smidig lösning för hur insamling av pengar kan gå till.

4 uppenbara lösningar:
1. Varje idivid betalar för sig (tex paypal eller kontoöverföring)
2. Klubbarna betalar för sina (betalande) medlemmar.
3. Goförbundet betalar.
4. Någon lämplig kombination av ovan.
Telach
Posts: 10
Joined: 09 Jun 2004, 12:42

Re: Tenuki?

Post by Telach »

Tror det mest realistiska alternativet är att helt enkelt köra igång det själv i några veckor samtidigt som du länkar från Svenska Rummet till denna tråden där du försöker få in fler som vill hålla lektioner. Man behöver inte vara massa dan för att hålla en lektion.
Johan Berntsson
eq
Posts: 28
Joined: 07 May 2004, 21:42
Contact:

Re: Tenuki?

Post by eq »

Jo!
Kanin
Posts: 272
Joined: 04 Jun 2004, 16:39
Location: Stockholm
Contact:

Re: Tenuki?

Post by Kanin »

Jag kan absolut tänka mig att hålla i tenukilektioner under våren. Hjälper eq mig att organisera?
(\ /)
(^_^)
((¨)(¨) Charlie Åkerblom, 5d
charlie.akerblom@gmail.com
booru
Posts: 202
Joined: 03 Oct 2007, 13:27
Location: Stockholm

Re: Tenuki?

Post by booru »

toppen! du kanske kan gå igenom partier? så blir det mindre jobb att förbereda kanske... eller det beror ju kanske på vilken nivå partierna är på...
Post Reply