Kartan över gospelare (med KGS-konto) har ny adress ..

Vad händer på KGS?

Moderators: boywing, pel, sestir, pem

Post Reply
User avatar
sestir
Posts: 188
Joined: 22 Aug 2004, 18:24

Kartan över gospelare (med KGS-konto) har ny adress ..

Post by sestir »

http://web7.mis01.de/kgs/worldmap/

Det går ut på att ha flest gospelare på kartan. När detta skrivs leder USA med 214 spelare och det är stenhård fight om andraplatsen med både Tyskland och Sverige på 126.

Kom igen, nu tar vi dem!
FudoMyoo
Posts: 9
Joined: 09 Jan 2005, 17:42

Post by FudoMyoo »

Jag la till mig själv nu och såg samtidigt att jag inte vart inne och spelat på över ett helt år. :oops: Men allt för att slå tyskarna..
:)
pel
Administratör
Posts: 927
Joined: 31 Aug 2004, 12:58
Location: Uppsala/Gävle
Contact:

Post by pel »

På något vis har jag ramlat av, och inte kan jag lägga till mig heller....
Söx.
gojunky
Posts: 14
Joined: 12 Jul 2005, 11:15
Location: Skellefteå

Ett hej från goknarkaren

Post by gojunky »

Ok, la till mig med :)

Hej förresten, jag är ny här - är en 31-årig norrlänning i Skåneexil som har varit bekant med go i många år men aldrig blivit bra. Har heller inte varit med i vare sig goklubb eller goforum förut utan mest spelat mot kompisar (som aldrig lärde sig riktigt) och på nätet - mest på yahoo (som gojunky) och på IGS genom Many Faces of Go programmet.

Aldrig blivit riktigt bra pga att jag inte går in för det 100% men älskar att spela :) dessutom har jag ett skadat korttidsminne som är i vägen.

Startade en liten beskeden goklubb i Sundsvall för många år sen genom budoklubben och vill nu hitta goklubben i Malmö (om jag törs!) dit jag nyss flyttat.

Nu har jag dammat av brädet igen efter en LÅNG tid utan go och är sugen på att komma igång igen - och gärna utvecklas lite.

Kul att jag hittade forumet, även om det mest handlar om tävlingar, rank och sånt ;)

Mvh,
Thomas
larske
Posts: 152
Joined: 08 May 2004, 20:03
Location: Stockholm
Contact:

Post by larske »

Här är en länk till en sida med klubbar.
Därifrån kan du hitta t ex Lunds Goklubb som är den som ligger närmast Malmö.
Post Reply