Hikaru no Go

Boktips, recensioner, och goutrustning

Moderators: boywing, pel, sestir, pem

Kalas
Posts: 12
Joined: 13 May 2004, 09:37
Location: Göteborg
Contact:

Hikaru no Go

Post by Kalas »

Shonen Jump har nu givit ut första numret av Hikaru no Go-albumen på engelska. Inget annat bôs, bara Hikaru alltså! Priset var också ok, runt 8 dollar. Plus frakt och hantering antar jag. Undrar om t.ex SF Bokhandeln kan övertalas att köpa in den?
Beställningssida
Rescension
Image
mohsart
Posts: 773
Joined: 07 May 2004, 12:47
Location: Hasslö, Blekinge
Contact:

Post by mohsart »

Alvglans kan säkert ta hem den
Boerjekina

Post by Boerjekina »

Jag vaagar satsa mina vita gostenar paa att SFBok utan paatryckningar kommer att ta in HnG.
Manga-Nissen

Post by Manga-Nissen »

Jag såg den just på Staffars Serier för 88 kronor. Butikschefen hade tydligen läst och verkade vara lite smått intresserad av att börja spela.
Kalas
Posts: 12
Joined: 13 May 2004, 09:37
Location: Göteborg
Contact:

sf bokhandeln åxå

Post by Kalas »

Hikaru no Go kostar tydligen 98:- på sf-bokis.
pem
Moderator
Posts: 148
Joined: 07 May 2004, 12:55
Location: Uppsala

Sci-fi-bokhandeln

Post by pem »

Den har i ala fall funnits på Sci-fi-bokhandeln i Gamla Stan.
Tyvärr var den slutsåld i onsdags - de hade ett ex. kvar enligt
datorn, men det lyckades vi inte hitta. Men det kommer kanske
in fler...
Per-Erik Martin [1d]
Xinos
Posts: 3
Joined: 29 Sep 2004, 21:46
Location: Stenhamra | Ekerö
Contact:

Post by Xinos »

Jag har sätt Hikaru no Go som anime. (lästa ca mangan serien innan jag fick TV serien) Den är grymt bra, tyvär var den för kort... iof 75 avsnitt, men jag vill se meeeeer ='(
misterb
Posts: 105
Joined: 08 Jun 2004, 09:54
Location: Karlstad
Contact:

Post by misterb »

Det finns en nyårs specialare som fortsätter anime serien en bit, den är 1 timme och 20min lång och tar hikaru genom prel. matcherna till Northern Star Cup... det ska finnas en till specialare...
"My brain's rebelled. It just won't accept nice things happening to me." - Rimmer, Better Than Life
Xinos
Posts: 3
Joined: 29 Sep 2004, 21:46
Location: Stenhamra | Ekerö
Contact:

Post by Xinos »

Jorå, jag har sätt 2004 specialen (då man inte får se hur det går i turneringen mystiskt nog), och sedan den där som utspelar sig i en butik där ägaren sälljer falksa signerade antiker.

"Eeep!! Hikaru! He looks like a toad! *cry, cry*" :)

Nu tänker jag sura över att Sai inte finns på riktigt och att jag alldrig kommer träffa honom :(
misterb
Posts: 105
Joined: 08 Jun 2004, 09:54
Location: Karlstad
Contact:

Post by misterb »

Du kan ju läsa mangan resterande delen av serien.. är bara 3 volymer sen är det slut helt å hållet...

...Tills dom bestämmer sig för att producera mera... ;)
"My brain's rebelled. It just won't accept nice things happening to me." - Rimmer, Better Than Life
Post Reply