Lista över de senaste inläggen

Om hur man kan använda och utveckla detta forum

Moderators: boywing, pel, sestir, pem

Post Reply
happy

Lista över de senaste inläggen

Post by happy »

Det tog mig minst 10 minuter att välja var jag skulle lägga in detta, så klaga nu inte på att jag postar det på fel ställe :wink:

Finns det någon möjlighet att på denna sajt få de senaste inläggen i en lista i tidsordning rakt över alla fora. Så man slipper klicka runt om man inte vill. Om inte går det att få till :?:

PS Fördelarna med detta forum ser man inte förrän man försöker posta ett inlägg :)
pem
Moderator
Posts: 148
Joined: 07 May 2004, 12:55
Location: Uppsala

Re: Lista över de senaste inläggen

Post by pem »

happy wrote:Det tog mig minst 10 minuter att välja var jag skulle lägga in detta, så klaga nu inte på att jag postar det på fel ställe :wink:

Finns det någon möjlighet att på denna sajt få de senaste inläggen i en lista i tidsordning rakt över alla fora. Så man slipper klicka runt om man inte vill. Om inte går det att få till :?:
Om man registrerar sig, och sedan loggar in, så håller den reda på vad man läste och
inte läst. Då finns länken "Visa nya inlägg sedan ditt senaste besök" överst på indexet också. :wink:
Per-Erik Martin [1d]
happy

Re: Lista över de senaste inläggen

Post by happy »

pem wrote:Om man registrerar sig, och sedan loggar in, så håller den reda på vad man läste ochinte läst. Då finns länken "Visa nya inlägg sedan ditt senaste besök" överst på indexet också. :wink:
Tack pem!

Det var dock inte riktigt det som jag sökte. Om man skall använda sig av den så måste man läsa allt av intresse vid varje besök.

Jag ville ha en enkel lista över de senaste inläggen. Man kan får fram en sådan genom att använda sök-funktionen men det är lite omständigt och går inte alltid så snabbt som man skulle vilja.
Kawe
Posts: 151
Joined: 07 May 2004, 12:50
Location: Stockholm
Contact:

Post by Kawe »

Det behöver du inte alls. Det är bara att gå in och se om det har kommit något nytt till den tråden du är intresserad av.

Sen om det är riktigt illa så kan du "markera alla forum som lästa".

men visst.. kan iofs vara en nyttig funktion
Draknishar
Posts: 29
Joined: 07 May 2004, 18:43
Location: Piteå
Contact:

Post by Draknishar »

som det är nu tycker jag fungerar utmärkt och inte för att vara elak men du låter Väldigt lat =)
Shindekudasai - Scrapped Princess
Post Reply