finns det någon på SU som spelar go?

Om go i Sverige

Moderators: boywing, pel, sestir, pem

Vilhelm

finns det någon på SU som spelar go?

Post by Vilhelm »

Jag letar efter någon som går på Stockholms Universitet (eller i närheten), och som skulle kunna spela med mig i mellan/efter kurserna.

Kan vara expert eller nybörjare, det bryr jag mig inte om, jag lär gärna ut det lilla jag kan.
Jag har bara spelat i några månader, och vill helst spela så mycket som möljigt....men internet go är inte lika kul som när man sitter med nån.

Dem som vet något eller är intresserade kan nå mig på
galvehl@hotmail.com

Vilhelm
Myao
Posts: 126
Joined: 14 Feb 2005, 11:56

SU

Post by Myao »

jag pluggar på kräftriket, så kanske ci kan träffas, annars kan du ju alltid åka till klubben för att spela........

myao
Challe
Posts: 164
Joined: 07 May 2004, 14:24
Location: Farnham, England

Post by Challe »

Jag har för mig att åtminstånde en som jag vet pluggar där för tillfället. Han heter Mikael Kardell om det är till någon hjälp.
Awaiting Challe...
memark
Posts: 102
Joined: 12 May 2004, 07:43
Location: Göteborgs goklubb
Contact:

Post by memark »

Är det samma Micke som jag delade stuga med i Leksand i somras?
/Magnus Erik Markling, 5k
Challe
Posts: 164
Joined: 07 May 2004, 14:24
Location: Farnham, England

Post by Challe »

japp det är det
Awaiting Challe...
Vilhelm

Post by Vilhelm »

Jag vet att det finns en klubb i stockholm, men tyvärr är det så att mina tider gör att jag inte kan gå dit så ofta. Dessutom har jag inga pengar för tillfället, så jag kan inte betala medlemsinträde, eller vad det nu heter...
FudoMyoo
Posts: 9
Joined: 09 Jan 2005, 17:42

Post by FudoMyoo »

Jag ska börja (återuppta studierna egentligen) att plugga på SU till hösten, och jag kan mycket väl tänka mig att spela med dig där om tillfälle ges. Jag har iofsg samtidigt tänkt att gå med i Stockholms Goklubb som för närvarande ligger ganska nära där jag bor på Söder. Men det ena behöver ju inte utesluta det andra. :)
Challe
Posts: 164
Joined: 07 May 2004, 14:24
Location: Farnham, England

Post by Challe »

Vilhelm wrote: Dessutom har jag inga pengar för tillfället, så jag kan inte betala medlemsinträde, eller vad det nu heter...
Nja... på söndagar kan man ju gå dit gratis och spela, det är mest schacksalongerna som kostar. Sen om du vill vara med i förbundet måste du betala, eller om du officiellt vill vara med i Sthlms goklubb... Har jag för mig iaf. Men det är gratis att spela på söndagar om det passar. ;-)
Awaiting Challe...
vilhelm

Post by vilhelm »

Jag har varit där en gång, fast då var det bara två personer.
Men jag har inte alltid tid att gå på söndagar tyvärr.
Fast i morgon ska jag gå och ta en titt på lokalen för onsdagar.


Myao, och Fudomyoo, vi kan väl försöka hitta en vecka då vi kan träffas och spela.


Vilhelm
vilhelm

Post by vilhelm »

Jag har varit där en gång, fast då var det bara två personer.
Men jag har inte alltid tid att gå på söndagar tyvärr.
Fast i morgon ska jag gå och ta en titt på lokalen för onsdagar.


Myao, och Fudomyoo, vi kan väl försöka hitta en vecka då vi kan träffas och spela.


Vilhelm
Post Reply