erbjudande om att hjälpa till vid EM 2007

Diskussioner kring EM 2008 i Sverige
Locked
henricb

erbjudande om att hjälpa till vid EM 2007

Post by henricb »

Simon Gemel har skrivit och erbjudit en person i det svenska
organisationsteamet att vara med och hjälpa till i Villach.
Vederbörande ska kunna tala tyska hyggligt.
För medjälpare på full fart erbjuds fritt logi och mat, eventuellt
t.o.m. bidrag till resekostnader.

Det är också möjligt att hjälpa till på deltid och få mindre bidrag.

Det är säkert värdefullt för vår organisation om någon är med och hjälper till under EM 2007, alla erfarenheter kan komma väl till pass inför 2008.
Den som är intresserad kan höra av sig till mig.

mvh
H.
henricb

Post by henricb »

Det blir Leif och Martina som kommer att hjälpa till i Villach.
Det blir säkerligen värdefulla erfarenheter inför vårt EM året efter:
vad händer bakom kulisserna inför och under EM, är det något vi glömt att tänka på, vilka oförutsedda problem dyker upp?
Vi har ju också tillgång till Martin Stiassny och flera andra som var med och organiserade EM 2000, så jag tror att vårt organisationsteam kommer att vara ytterligt kompetent att ta itu med EM 2008.

Antagligen är det en fin idé som österrikarna har och vi bör bjuda in folk från Finland och varför inte Groningen att vara med och jobba i EM 2008 - mer arbetskraft för vårt projekt och värdefulla erfarenheter för dem.

mvh
h.
lp
Posts: 161
Joined: 09 Dec 2004, 22:43
Location: Västerås

Post by lp »

henricb wrote:Det blir Leif och Martina som kommer att hjälpa till i Villach.
Det blir säkerligen värdefulla erfarenheter inför vårt EM året efter:
vad händer bakom kulisserna inför och under EM, är det något vi glömt att tänka på, vilka oförutsedda problem dyker upp?
Vi har ju också tillgång till Martin Stiassny och flera andra som var med och organiserade EM 2000, så jag tror att vårt organisationsteam kommer att vara ytterligt kompetent att ta itu med EM 2008.

Antagligen är det en fin idé som österrikarna har och vi bör bjuda in folk från Finland och varför inte Groningen att vara med och jobba i EM 2008 - mer arbetskraft för vårt projekt och värdefulla erfarenheter för dem.

mvh
h.
Det tycker jag definitivt att vi ska göra.

mvh
Leif
Leif P
Locked