Ansvarighetsområden, status 15 aug

Diskussioner kring EM 2008 i Sverige
Locked
henricb

Ansvarighetsområden, status 15 aug

Post by henricb »

Nedanstående lista är en översikt över hur det ser ut just nu med fördelningen av arbetsuppgifter inför EM. * står för sammankallande, utan parentes har styrelsen beslutat om, med parentes är förslag.

Anmäl er genast, ni som vill vara med och hjälpa till, det är roligast att vara med från början!
Fler arbetsuppgifter som vi glömt?

mvh
H.

1) Val av plats: Henric Bergsåker*, Leif, Mats Hjalmarsson, Basti Weidemyr, Martin Li

2) Websida och onlineregistrering: Peter Lundqvist*, Basti

3) Logo, design, grafisk formgivning: Basti*, Mats, Leif

4) Folder, trycksaker och T-shirts: Leif*, Martina Steidele

5) Sponsorer: Michael*, Daniel Jensen, Carin Monvall, Leif

6) Proffskontakter: Martin Stiassny*, (Henric )

7) Schemaläggning: Mats Hjalmarsson*, (Krister Strand)

8) Turneringar och lottning: Andreas Ensch*, Tomas Boman

9) Inskrivning vid ankomsten: (Erik Ouchterlony*)

10) Personalsamordning (före och under ) och arbetsledning under kongressen: (Henric*, Mats )

11) Mat : (Krister Strand*, Martina)

12) Boende : (André Weiher*, Henric, Peter)

13) Utflykter och fritidsaktiviteter: ?

14) Lokaler: ?

15) Installation (planering, samordning och ledning av uppackning och möblering): ?

16) Utrymning (planering, samordnrdning och ledning av nedpackning, återställande av utrustning och lokaler): ?

17) Budget, ekonomi samt skatte- och legala frågor: (Leif*)

18) PR: Marcus Weiland*, (Martin Stiassny)

19) Kongressbulletin: (Jan Rüten-Budde*, Dörte Rüten-Budde, Erik Ekholm)

20) Visumfrågor och inbjudningar: ?

21) Transportfrågor: ?

22) Postmottagning och fördelning av e-brev: (Leif*, Peter, Henric)

23) Fotografi, bilder och bilddokumentation (Tomas Christiansson*, Martina)

24) Översättningar (Martina*, Peter)

* Sammankallande
Utan parentes: tillsatt av styrelsen
Inom parentes: förslag
henricb

Re: Ansvarighetsområden, status 15 aug

Post by henricb »

Här är listan med några uppdateringar och nya förslag från idag:

1) Val av plats: Henric Bergsåker*, Leif Pettersson, Mats Hjalmarsson, Basti Weidemyr, Martin Li

2) Websida och onlineregistrering: Peter Lundqvist*, Basti

3) Logo, design, grafisk formgivning: Basti*, Mats, Leif

4) Folder, trycksaker och T-shirts: Leif*, Martina Steidele

5) Sponsorer: Michael*, Daniel Jensen, Carin Monvall, Leif

6) Proffskontakter: Martin Stiassny*, (Henric )

7) Schemaläggning: Mats Hjalmarsson*, (Krister Strand)

8) Turneringar och lottning: Andreas Ensch*, Tomas Boman

9) Inskrivning vid ankomsten: (Erik Ouchterlony*)

10) Personalsamordning (före och under ) och arbetsledning under kongressen: (Henric*, Mats )

11) Mat : (Krister Strand*, Martina)

12) Boende : (André Weiher*, Henric, Peter)

13) Utflykter och fritidsaktiviteter: (Thomas Nohr)

14) Lokaler: ?

15) Installation (planering, samordning och ledning av uppackning och möblering): ?

16) Utrymning (planering, samordnrdning och ledning av nedpackning, återställande av utrustning och lokaler): ?

17) Budget, ekonomi samt skatte- och legala frågor: (Leif*)

18) PR: Marcus Weiland*, (Martin Stiassny)

19) Kongressbulletin: (Jan Rüten-Budde*, Dörte Rüten-Budde, Erik Ekholm)

20) Visumfrågor och inbjudningar: ?

21) Transportfrågor: ?

22) Postmottagning och fördelning av e-brev: (Leif*, Peter, Henric)

23) Fotografi, bilder och bilddokumentation (Tomas Christiansson*, Martina)

24) Översättningar (Martina*, Peter)

25) Försäljning och prylar (Steffie Hebsacker*, Leif)

26) Informationscentral under EM: ?

* Sammankallande
Utan parentes: tillsatt av styrelsen
Inom parentes: på förslag

Thomas Nohr vill till exempel jobba med att ordna med båtrelaterade grejer, som kanotuthyrning, kanotutflykter, segling o dyl på ledig tid under EM. Vi behöver fler som gör såna saker, ordnar onsdagsutflykter, hittar ställen som det är fint att åka och titta på, osv. Informationscentralen är en ny punkt, det måste finnas ett ställe dit deltagarna kan gå hela tiden för att få hjälp med det ena eller det andra, någon behöver planera hur och var den ska sättas upp och hållas bemannad. Alla är välkomna in i teamet, det är roligare att vara med och
planera allt från början, och det är roligare att ta speciellt ansvar för
någon deluppgift, så hör av er, ni som vill ta itu med något eller vet vem som kan vara rätt person för det ena eller andra uppdraget!

mvh
Henric
Locked