Protokoll

Synpunkter och tips på förbundets nya hemsida

Moderators: boywing, pel, sestir, pem

Post Reply
mohsart
Posts: 773
Joined: 07 May 2004, 12:47
Location: Hasslö, Blekinge
Contact:

Protokoll

Post by mohsart »

En koll på förbundets hemsida visar att senaste årsmötesprotokollet som finns tillgängligt är daterat 3 maj 2008.
Det är lite olyckligt, då man gärna vill kolla upp vilka beslut som tagits och att det är det senaste protokollen som saknas är (till viss del förståeligt, men dock) extra illa då det är just de besluten man inte minns.

Hur var det t.ex. om "bestraffning" av illa utannonserade turneringar?
Och vad var det nya "turneringsskatten" sattes till?
(Och nej, svara inte, se till att de saknade protokollen kommer upp på rätt plats istället)

Stadgesidan har (c) 2010, betyder det att stadgarna är aktuella? Jag skulle gärna se ett datum där de fastställdes (och kanske även datumet för det årsmöte som senast varit sedan de fastställdes utan att ändras)

Nu är vi inte världsbäst på att jaga bidrag, sponsorer etc, men om vi ska något hopp om att någon gång få till något sådant så tror jag att sådana här saker (jag tänkte skriva detaljer, men det är inga småsaker) måste åtgärdas...

/Mats
mohsart - spel & böcker
http://spel.mohsart.se/
pel
Administratör
Posts: 927
Joined: 31 Aug 2004, 12:58
Location: Uppsala/Gävle
Contact:

Re: Protokoll

Post by pel »

mohsart wrote:Stadgesidan har (c) 2010, betyder det att stadgarna är aktuella? Jag skulle gärna se ett datum där de fastställdes (och kanske även datumet för det årsmöte som senast varit sedan de fastställdes utan att ändras)
Den där biten ska jag börja ta tag i - men det kan dröja innan jag har någon klarhet i det.
Tack för ett bra påpekande.
weiland
Posts: 284
Joined: 12 May 2004, 14:44
Location: Stockholm

Re: Protokoll

Post by weiland »

Jag har skickat protokoll från senaste årsmötet till Henric som förhoppningsvis skickat vidare till pel. Om inte så kan jag skicka det till pel.
pel
Administratör
Posts: 927
Joined: 31 Aug 2004, 12:58
Location: Uppsala/Gävle
Contact:

Re: Protokoll

Post by pel »

Du kan skicka vidare det till mig i så fall.
weiland
Posts: 284
Joined: 12 May 2004, 14:44
Location: Stockholm

Re: Protokoll

Post by weiland »

Jag har mailat det till dig nu.
Post Reply