Sverige vs Tyskland, lag-EM 6:e december

Om tävlingar i och kring Sverige

Moderators: boywing, pel, sestir, pem

Post Reply
Kanin
Posts: 272
Joined: 04 Jun 2004, 16:39
Location: Stockholm
Contact:

Sverige vs Tyskland, lag-EM 6:e december

Post by Kanin »

Sverige moter Tyskland i lag-EM den 6:e december. Se foljande lank: http://www.pandanet-igs.com/communities ... /rounds/36

Eftersom Fredrik ar upptagen med sina gostudier i Korea har jag tagit over rollen som lagkapten.

De personer i laget som ar intresserade av och kan spela bor snarast kontakta mig. Man kan kontakta mig pa forumet, skriva i den har traden, maila mig (charlie.akerblom@gmail.com) eller kontakta mig (Kanin) pa KGS.

De som ingar i det svenska laget ar foljande personer:

Michael Yao 6d
Fredrik Blomback 6d
Charlie Åkerblom 4d
Martin Li 5d
John Karlsson 4d
Klas Almrot 4d
Carl-Johan Ragnarsson 4d
Erik Ouchterlony 3d
Peder Wiklund 4d
Harry Taari 3d
Victor Damberg 3d
Marucs Weiland 2d

Innan forra ronden mot Ryssland hade lagkaptenen svart att fa ihop fyra personer som kunde konfirmera att de kunde och ville spela pa utsatt datum. Detta ledde till att Sverige fick lamna walk-over pa ett brade och darmed forlorade en BP som straff. Jag ar tidigt ute nu och hoppas att de som ingar i laget ar tillmotesgaende. Allra helst vill jag se att man skriver har pa forumet gallande det egna intresset/mojligheten att spela. Utover detta kommer jag forsoka fa tag pa sa manga som mojligt och fraga dem personligen. Jag raknar ocksa med att de som laser detta hjalper till med att kontakta sina kompisar i laget. Spread the word!

Hoppas vi kan stalla upp med ett fulltaligt lag mot Tyskland.
(\ /)
(^_^)
((¨)(¨) Charlie Åkerblom, 5d
charlie.akerblom@gmail.com
Carl Johan
Administratör
Posts: 174
Joined: 07 May 2004, 12:41

Re: Sverige vs Tyskland, lag-EM 6:e december

Post by Carl Johan »

Jag kan spela, men vill i så fall helst ändra tiden, eftersom jag befinner mig i Kina ^^
Kanin
Posts: 272
Joined: 04 Jun 2004, 16:39
Location: Stockholm
Contact:

Re: Sverige vs Tyskland, lag-EM 6:e december

Post by Kanin »

Bra Carl-Johan. Harry har ocksa sagt att han kan spela. Det ar bra att veta.
(\ /)
(^_^)
((¨)(¨) Charlie Åkerblom, 5d
charlie.akerblom@gmail.com
lagom
Posts: 55
Joined: 20 Apr 2006, 07:50

Re: Sverige vs Tyskland, lag-EM 6:e december

Post by lagom »

Jag kan och vill spela.

/Martin
Fredda
Posts: 193
Joined: 23 May 2007, 18:01

Re: Sverige vs Tyskland, lag-EM 6:e december

Post by Fredda »

Jag kan spela om Tyskland gar med pa att andra tiden. Jag ar med hogsta formodan flexibel gallande datum, runt 1-4 pm svensk tid ar bast for mig
Fredrik Blomback - 6d

freddebl@hotmail.com
tiax
Posts: 15
Joined: 16 Jan 2005, 19:08

Re: Sverige vs Tyskland, lag-EM 6:e december

Post by tiax »

jag kan inte spela 6:e december tyvärr. Hoppas att jag kan komma in senare och se slutet av matcherna iaf. Go sweden!
Kanin
Posts: 272
Joined: 04 Jun 2004, 16:39
Location: Stockholm
Contact:

Re: Sverige vs Tyskland, lag-EM 6:e december

Post by Kanin »

Laguppställningen mot Tyskland går att finna här: http://pandanet-igs.com/communities/eur ... ounds/36#4

Partiet på toppbrädet kommer spelas på Söndag klockan 18:00 istället för Tisdag 20:00 som de andra partierna. Garanterat ett spännande möte mellan den svenska mästaren Fredrik Blomback, 6d och tyska mästaren Franz-Josef Dickhut, 6d.
(\ /)
(^_^)
((¨)(¨) Charlie Åkerblom, 5d
charlie.akerblom@gmail.com
User avatar
Eskil
Posts: 312
Joined: 14 May 2009, 10:10
Location: Göteborg
Contact:

Re: Sverige vs Tyskland, lag-EM 6:e december

Post by Eskil »

Härligt att se en laguppställning i god tid - jag ser fram emot matcherna. Heja Fredrik, Charlie, Martin och John!

/Eskil
Post Reply