Dame Taikai

Om tävlingar i och kring Sverige

Moderators: boywing, pel, sestir, pem

misterb
Posts: 105
Joined: 08 Jun 2004, 09:54
Location: Karlstad
Contact:

Schema och tågtider!

Post by misterb »

Det är vad som har uppdaterats på hemsidan: http://misterb.se/blge .

Vi är bara 16 anmälda (väntar på att myao ska åter-regga sig).

Huruvida prispengen är viktig eller inte är vad som avgör prisökningen. Som sagt, vi klarar oss på 85kr, men 100kr skulle ge mer prispengar.

Kom igen nu gott folk! mindre än 1 månad kvar! :D Fast iofs.. folk har segat sig verkligen inför Leksand, kanske händer samma sak här?

- Marko
Last edited by misterb on 16 Aug 2004, 19:29, edited 1 time in total.
"My brain's rebelled. It just won't accept nice things happening to me." - Rimmer, Better Than Life
misterb
Posts: 105
Joined: 08 Jun 2004, 09:54
Location: Karlstad
Contact:

Post by misterb »

Kom igen nu gott folk! Anmäl er!

Förhoppningsvis får vi behålla det sista utav sommarvädret innan hösten kliver in och ni får en ytterligare turnering att avnjuta i fint väder...

Eller ja... dom sa tyvärr att jag inte får ta ut stolar och bord utomhus från lokalen, men det finns ju bänkar och bord redan där ute för dom som vill =)

Det är just nu fortfarande bara 16 anmälda (*snyfta*) och priset ligger på 85kr.

Det är standard regler som gäller under turneringen förutom att jag ger bottengruppen 1 mer rond... om det nu blir en bottengrupp... annars blir alltihop bara en enda stor grupp och 5 rundor.

Man kan bo i lokalen och det finns ett stort kök och kylskåp. Samt så kommer jag låna bil så att man kan åka in till stan för inköp av varor eller lunch eller vadsomhelst...

Jag kommer att vara där redan på Torsdagen för att göra i ordning så mycket som möjligt innan. Om det finns folk som vill komma tidigare än fredagen så går det bra. Kom ihåg att ta med något liggunderlag om ni tänker sova i lokalen. Annars så har jag även lagt upp telefonnummer och prislista till vandrarhem här i borlänge på hemsidan så att ni kan ta kontakt och boka med dom om ni så vill.

Sen om någon skulle vilja så får dom gärna "tipsa" falu-kuriren om denna turnering då jag tyvärr inte kommer åt min mail just nu.

Så om ni vill kontakta mig så gör det på tlf nr. 073-8418275 eller 0243-253678.

- Marko
"My brain's rebelled. It just won't accept nice things happening to me." - Rimmer, Better Than Life
myao

DT

Post by myao »

ja, hoppas flera kommer!! MYAO håller seminariet!! Och ni kan komma och köpa utrustning och böcker!!!
misterb
Posts: 105
Joined: 08 Jun 2004, 09:54
Location: Karlstad
Contact:

Post by misterb »

Myao, du får gärna snatta stockholmklubbens demo-bräde... :P Jag antar att ni har en sådan med tanke på storleken på klubben :P
"My brain's rebelled. It just won't accept nice things happening to me." - Rimmer, Better Than Life
myao

DT

Post by myao »

ja kom till DT!!!! martin li 5d bjuder oxå på kina risbrännvin!!! missa ej!! :>
mohsart
Posts: 773
Joined: 07 May 2004, 12:47
Location: Hasslö, Blekinge
Contact:

Post by mohsart »

Vi har TVÅ demobräden, det rullbara tar minst plats så det kanske är att föredra?
misterb
Posts: 105
Joined: 08 Jun 2004, 09:54
Location: Karlstad
Contact:

Post by misterb »

Vad som blir enklast att transportera. :)
"My brain's rebelled. It just won't accept nice things happening to me." - Rimmer, Better Than Life
misterb
Posts: 105
Joined: 08 Jun 2004, 09:54
Location: Karlstad
Contact:

Post by misterb »

19 Pers anmälda! :D Wooooooo... Fler fler :P Kom igen nu...
"My brain's rebelled. It just won't accept nice things happening to me." - Rimmer, Better Than Life
Iceman
Posts: 31
Joined: 07 May 2004, 16:53
Location: Aneby
Contact:

Post by Iceman »

jag ska... så fort jag vet vad jag har för rank
Weak 1k
misterb
Posts: 105
Joined: 08 Jun 2004, 09:54
Location: Karlstad
Contact:

Något att tänka på..

Post by misterb »

Nu är det som så att med tanke på att myao kommer dit för att spela så kommer även Martin Li att spela... dvs inte laga mat. Då rekommenderar jag att ni börjar fundera på matlagnings grupper eller om ni känner er lite snofsiga så kan ni ju äta ute på pizzerior eller nåt :P

Men i vilket fall.. jag kommer göra nåslags mat-lags schema/lista -jox att sätta upp i köket sen... bättre att det står 3-4 st å lagar mat än 20. eller hur? =)
"My brain's rebelled. It just won't accept nice things happening to me." - Rimmer, Better Than Life
Post Reply